Dosarul electronic

Aplicația Dosarul Electronic permite consultarea dosarului în format electronic, cu toate documentele atașate.

Optaţi și pentru comunicarea de către instanţă a actelor de procedură și documentelor în format electronic

Aveţi următoarele avantaje:

  • economisiţi timp şi bani;
  • eliminaţi intermediarii (serviciile poştale);
  • recepţionaţi instantaneu comunicările, citaţiile, adresele emise de instanţă;
  • comunicarea se va realizează în condiţii de maximă siguranţă.

Pentru mai multe informații apăsați aici

Pentru obținerea accesului la dosarul electronic și/sau comunicarea actelor de procedură/documentelor prin sistemul de comunicare a documentelor în format electronic, vă rugăm să urmați instrucțiunile de mai jos

  1. Completați această cerere (format .doc)(format .pdf) cu datele necesare. Cererea trebuie să conțină atât adresa de mail cât și numărul de telefon mobil.
    • Pentru persoanele fizice, având calitatea de parte în dosar, cererea va fi însoțită de o copie a cărții de identitate
    • Pentru persoanele ce au calitatea de reprezentant (avocat ales, consilier juridic, etc), cererea va fi însoțită de o copie după împuternicirea avocațială/dovadă calitate de reprezentant

Pentru fiecare dosar trebuie depusă o cerere separată!

  1. Documentele de mai sus pot fi depuse la registratura instanței pe rolul căreia se află dosarul sau pot fi trimise în format PDF pe adresa de email a instanței pe rolul căreia se află dosarul. Adresele sunt:

După trimiterea/depunerea cererii, veți primi în zilele următoare, din partea instanței, prin mail, un link cu ajutorul căruia puteți vizualiza dosarul dumneavoastră în format electronic.

Instrucțiuni acces

Dosarul electronic poate fi accesat atât prin intermediul link-ului primit prin e-mail-ul de notificare, cât și prin accesarea paginii de internet www.curteapeltimisoara.ro - Dosarul Electronic. (Browser compatibil – Google Chrome, Mozilla Firefox, Edge, Safari)

După accesarea link-ului primit pe e-mail sau a butonului de pe site-ul www.curteapeltimisoara.ro , se va deschide fereastra de autentificare.

imagine fereastra autentificare

Se va introduce adresa de e-mail comunicată, se alege instanța pe rolul căreaia se află dosarul și se apasă butonul Autentifică. În scurt timp, sistemul va trimite prin E-MAIL codul de autentificare. Vă rugăm să verificați inclusiv mesajele marcate ca SPAM. Acest cod este valabil pentru o singură autentificare și nu este valabil dacă se redirecționează către altă persoană.

În fereastra de Validare autentificare se va introduce codul de acces primit prin EMAIL, apoi se apasă butonul Validare.

imagine fereastra validare

Dacă în termen de 5 minute nu ați primit EMAIL, apasați butonul Retrimite cod validare. În eventualitatea în care nu primiți e-mail cu link-ul de conectare la dosarul electronic sau nu primiți codul de autentificare, vă rugăm să trimiteți un e-mail pe adresa suport@curteapeltimisoara.ro în care să menționați problema întâmpinată.